Thursday, December 9, 2010

kenapa................

KENAPA... saya letih
KENAPA... saya mengantok
KENAPA... saya tak ada semangat
KENAPA... saya lemah 
KENAPA... saya kesunyiaan
KENAPA... saya keseorangan
KENAPA... saya kerinduan
KENAPA... saya bersedih

kenapa..kenapa dan kenapa???

43 comments:

  1. ktakan knp pa pa kau buat mlmku sukr utk tidr mennti esok tiba tuk b'jumpa ..hee~ JANGAN BIARKAN DIRI ANDA DISELUBUNGI KENAPA' ~(mistri nusntara)

    ReplyDelete
  2. p/s: nak tmbh
    dan kenapa hari2 pegi keja balik keja,da mcm tak ade life kan.huhu

    ReplyDelete
  3. kenapa tora bertanya..
    kenapa tora tertanya..
    kenapa tora menanyakan..
    kenapa...kenapa..kenapa..
    hihi...rehat2 la tora

    ReplyDelete
  4. Kenapa! Kenapa! Kenapa!

    katakan kenapa.... share2 la (tetibe)

    ReplyDelete
  5. kakak, kenapa> rindu rina ke? hehe

    kakak, tc oke :)

    ReplyDelete
  6. jwpan bg persoalan k.2are is...
    sya letih?-xckup rest..
    sya ngantok?-xckup tdq..
    sya xdak semangat?-coz merenung nasib malang jew..hehehe
    sya lemah?-xmam ubat kuat...
    sya kesunyian?-boyfrenz duk joh...
    sya keseowngan?-xdak sapa teman...
    sya kerinduan?-jiwa jiwang gak noh..huahua
    sya bercdey?-cdey la..i kn da i tlng hulurkan tsu 4 u...;p(lilofly)

    ReplyDelete
  7. salam

    satu persoalan yang selalu menerjah diri..

    Itulah kehidupan. ada kalanya kita suka. Kita tawa & gelak .. tapi bila tiba saatnya ada kalanya kita akan rasa sunyi dan sepi sesepinya walaupun kita di tengah suara gelak tawa..

    ReplyDelete
  8. dont despair and never lose hope dear.. :)

    ReplyDelete
  9. Kenapa banyak soalan kenapa...
    Kenapa aku tak boleh jawab soalan tu...hehe

    ReplyDelete
  10. kenapa?? mengapa?? bagaimana?? hehehe

    ReplyDelete
  11. boleh nyanyi lagu kenapa nie..dendangan LAH

    ReplyDelete
  12. kenapa? kenapa? kenapa? entah laaa~~ sy pon x tahu~

    ReplyDelete
  13. sy lg laa..mls tak tau tahap apa dah..hehe

    ReplyDelete
  14. @Novelgurl kakaka..hehe lawak le tq buat tora senyum yer =)

    ReplyDelete
  15. @AyanaAsham ha tu la kn yana da x dak life dah cm dlu da kn wawawa..stresss

    ReplyDelete
  16. @cik miera haha..tu la jwpn kne rehat ni kn =) tq mira

    ReplyDelete
  17. @mier@merr xmau3 mira pegi meninggalkan tora kekeke..sengal lak =)

    ReplyDelete
  18. @adrinaqamarina haha tu la asa rindu gak kot ni =) i miss u la =)

    ReplyDelete
  19. @Anonymous shida hehe..tu la tepat jgk jawwapnn mu tu mmg memahami lah..i lap u la darling =)

    ReplyDelete
  20. @Rashid salam..ye btol pe yg awk ckp tu..itulah kehidupan kan..bila terasa kehilangan macm3 perasaan menyerbu diri sendiri..thanks yer

    ReplyDelete
  21. @hans rntahla hans sy pn tatawu kenapa sy begini..

    ReplyDelete
  22. @x0x0 ada la sket perasaan begitu xpe nti i okey la tu..tq yer

    ReplyDelete
  23. @Khairy hehe wlpn x leh jwb thnks sbb tora tesenyum...itu dah ckp dah =)

    ReplyDelete
  24. Kenapa MiSs Tora byk membebel...ha3.

    AWESOME

    ReplyDelete
  25. Kenapa? Minat lagu Daus yek? Ahakz.. xda ketan langsung.. apapapun.. redha dengan segalanya.. hehe..

    ReplyDelete
  26. @Akram haha tu kan aduii byk bebel tol tora ni br sedar kekeke

    ReplyDelete
  27. @Aretikz hehe..daus tu sapa ek..tak kenal pn =)

    ReplyDelete

sesi ramah mesra jgn malu jgn segan yer