Tuesday, November 2, 2010

sampai bila kau nk merempit !!!

berbalik pada tajuk n3 tora ni hehe..
bkan apa tu tora kata kat batang idung sendiri la
ye la kan sampai bila la tora nk rempit3 d tgh jaln raya ni..skrg lak musim ujan waduh
mmg mandi free la tiap kali blik keja hehe
umur pn dah meningkat kan tak standard le tak da lesen keta ni 
tanggal 1 hb november tora pegi la sekolah balik
sekolah men.keb.ilmu baru hehe
sekolah memandu utk mendapatkan ilmu memandu kereta ni
memang gila baban semangat la tora dgn adik sbb redah ujan rempit pegi sekolah tu
mmg suar basah abes le 
smpai je sume org tengok jer tora n adik..
ahh pedulik apa aku 
yg penting duit aku dah byr beres sume dah
klo tangguh kemarin mmg kena byr denda lak
duniawi3 sume duit3 hisshh3 hehe
so beljar le tora kemarin yg best tu gear pn tak reti nk main kekekkee
cikgu tu mula pening gak dgn tora ye la mulut ni x abes3 duk ckp je
ada ja yg tora nk rungut
"sy tak reti lgsg ni aduss ssh gak nuh nk bljar keta ni skt abes tgn3 pulas stereng ni" aduii
"ni kaki mana satu nk tekan ni sume nk kena control cne ni tak reti la sy" 
(bebelan tora kemarin kekee)

ha pas je 2 3 jam bljr cewahhh
stereng itu milikku bkn lg milikkmu(cikgu tora) kakakakakaa
waa gila best bwk keta hehe
next week kelas lg x sbar nk pegi =)
mmg tgn ni asik3 nk pusing je apa yg ada dok tbayang stereng sghh hehe
(sudah dah gila stereng la pulak ) =)
pe2pn ujung bln 12 bru test JPJ tora..
wish me best of luck key =)
 

p/s: nsib le ada kwn gak adik tora pn amek gak..dia muda3 dah blja keta tora yg dah kerepot ni hehe br hegeh3 nk amek..tu la ssh bila jd minah rempit tegar ni kekekekeke..

10 comments:

  1. nak tinggalkan dunia rempit plak ke??
    jgn la tinggalkan ku...
    rakan seperjuangan merempit...
    hehee

    ReplyDelete
  2. atsukaichirou: hahaha blom tiba masanya lg le..rempit still dlm list lg ni hik3..ya rkn seperjuangan jom kta merempit jom =)

    ReplyDelete
  3. halalala..gila stereng plak dia
    ..tora...miera blk esok... hehe.. lusa leh g cari tora kt tesco...

    ReplyDelete
  4. ntah2 sampai tido pun ade ngigau bawak kete kot.. =b

    ReplyDelete
  5. aduhai Tora..memandu nie macam makan kacang sambil main layang-layang.sambil pegang tali layang2 boleh lagi buka kulit kacang.hehe

    ReplyDelete
  6. sheh: hehe tq3

    si biskut: waaa cmtu ka..cne tu hehe..ala biskut tora x teror ag le =) biskut x pe la blh kupas kacang smbil drve ag hehee

    ReplyDelete
  7. yana: haha tu la yana bila lak kn nk rempit g pasar mini kt puncak tu wwaaaawaa..

    ReplyDelete
  8. mier@merr: okey3 nti dtg tesco tau hehe

    ReplyDelete

sesi ramah mesra jgn malu jgn segan yer