Monday, May 3, 2010

bakar-bakar ayam

bakar-bakar ayam ni msti la time berbbq kan
ha mlm pas bes paper kedua tora
bebudak kelas sume decide nk wat bbq dgn sorg lecturer ktrg
so jd le mlm bbq kami betempat d pondok indah
kolej rafflesia itu
mmg romantik pn suasana kat situ d sebelah malmnye
++
bg bebudak kelas yg berkapelan tu mmg lg sonok le hi3
ptg tu budak3 pompuan le yg merangkap menjadi chef yg tak di iktiraf


 (plg depan ni la ketua chef..ckp je nk mkn pe pasti d tunaikan da tu sodap la tu hi3)

tp yg ketua die tu mmg di iktiraf mmg sdp le chaf aina kte tu memasak
menu nye adalah bihun singapore,,perghh sedap..
ayam mai ai 100++ utk 30++ mulut je



 (ayam yg telah berjaya d perat oleh kwn3 tora)

huh sengkak le perut tora mlm tu ++ kerang++sosej++agar2++keropok la++hongkong pai le 
huh penat mulut tora mlm itu
di bawh ni ada la beberapa pic tora selitkn pada mlm itu 


mari membakar ayam


haha sape la yg bakar kaki ayam tu samping itam jdiknye ishk3


suasana pada mlm itu


warga serumah 6 kepala

ini bukan kali terakhir bg tora n kwn2 kelas besuka ria sblm berpisah ye 
pasni real pnye time perpisahan ktrg adalah di langkawi.
yg best tu tora tak yah le ssh3 nk bli tiket blik kedah da
untung3 hihi..
so pasni jpe kt langkawi ye ;p
pastu sesi mengeluarkan air mata le
ye la kan btol nk bepisah da kwn2 suma nti msg2 wat hal msg..sadis
dan bkn d alam student lg..
pe3pn setiap pertemuan pasti ada perpisahan

( kamilah warga OMB66C ;p luv u all larhh)

p/s:  paper seterusnya 6 hb..bila tah nk mula ni..aduyaii

8 comments:

  1. fia: hehe gmbte tu pe ye fia?hehe

    yana: cinta u lg byk huhu

    ReplyDelete
  2. bestnya BBQ...yum2
    Tora tak sama la dgn ayam kfc hahaha nak...nak juga Tora antar ayam tuh ke rumah hahaha

    ReplyDelete
  3. bie:hehe..bie ye la kn mana sama ayam kfc tak guna arang kn nk mask die ;p ala tu la bie jauh sgt le ;p nk kena nek belon tu..belon panas pn takdak nk p pn haha

    ReplyDelete
  4. tora~
    TTT amik ayam2 tu tau..ekekekek
    6hb kan next paper..gdluck!! chaiyok3!!!

    ReplyDelete
  5. TTT: amek3 nti tora pegi amek blik ek..amek je tau jgn makn kah3

    ReplyDelete
  6. oh mann
    sedapnye aya, tu
    lapar lapar =D

    ReplyDelete

sesi ramah mesra jgn malu jgn segan yer