Wednesday, January 27, 2010

~~!!aku terseksa jiwa raga!!~~

rasa terseksa bila
memikikan asimen2 yg berduyun2 beratur utk aku siapkan

rasa terseksa bila
due date asimen2 smakin hampir

ras
a terseksa bila
trikh utk presentation practical training smkin hampir


rasa terseksa bila
s
sh melawan nafsu utk brsosial dgn kwn2 memandangkan ini sem last aku

rasa terseksa bila
system yg memerlukan masa yg byk utk d buat tidak d mulakan lg

lagi terseksa bila

terpaksa menaiki anak tangga sbyk 400++ anak tangga utk melangkah ke kelas

suma bertambah terseksa bila
aku x dpt nk prioritize sume keja2 tu dgn sebaik2nya

rasa terseksa jugak bila
x dpt nk handle kes2 cintan cintun

adakah ini yg menimbulkn keseksaan aku??


seksa2 jgk tp lg la nk mampus klo aku x reti nk sedar2 ag
help me!!!


adakah ini ubat utk merawat keseksaan aku ???


sume keseksaan ni wajib d atasi ..
wajib wat list utk sume2 keja2 neh..
mana2 yg patt dsiapkan dlu msti d utamakn dulu

tp weekend je aku asik bersosial je mana da masa..
huh gimana kiranya ini ya buuu..adusss penat skali :p


jom layan lagu anang..

separuh jiwaku pergi..sgt tersentuh dgr lagu neh..
aik cm frust je bunyinya huhu..layannn...


Separuh Jiwaku Pergi
Memang indah semua
Tapi berakhir luka

Reff:
Benar ku mencintaimu
Tapi tak begini
Kau khianati hati ini
Kau curangi aku

Kau bilang tak pernah bahagia
Selama dengan aku
Itu ucap bibirmu
Kau dustakan semua
Yang kita bina
Kau hancurkan semua

p/s: aku merasakan aku la manusia plg malas d dunia haha..apakah ubat bg kemalasan ini?? emm..

3 comments:

  1. hoho kamu pemalas ye.
    baru tau ke!hahaha
    kamu malas aku seribu kali malasnya....:D

    ReplyDelete
  2. tape la malas.. kan kite dh bese wt keje last menet? ahahhaaha
    (gelak puas ati)

    ReplyDelete
  3. yana: malas2 kamu pn da siap awai g SAD haha..xpe2 kta sma2 malas ea..fair n square le huhu..

    sheh; yup kamo btoii skali..sgt suka last minit tu huhu..br challenging kan..yo la tu..huhu..da jd sebati seh dlm bdn neh haha

    ReplyDelete

sesi ramah mesra jgn malu jgn segan yer