Friday, December 25, 2009

cinta..cintun..cinta..cintun


cinta yg di maksdkan di sini adalah kapling2 tu ye..
mlm ni jiwa aku kacau sgt
so aku luah kt cni bg menghilangkan kekacauan aku itu

yg pasti penat jgak becinta cintun neh
yg penat tu bila da krisis
da tu krisis tu bekaitan dgn ati n perasaan
(mmg la watak utama, ati n perasaan klo cinta cintun neh)
sgt menyakitkan
merimaskan
menyedihkan
mengeramkan
menyampahkan
dan byk la la
meng..meng n meng tuh..

kdg2 aku sendiri tak paham mengapa perlu ada ja yg aku tak puas ati dgn dia itu
hai..kdg2 cuba nk elak tapi benda akn jdik lbh buruk ag kalo aku ta luahkn kedia..(kpd dia)
tp segalanya2 menjadi tak kena n tak settle gak
memandangkan si mamat ni ssh nk mengerti even klo d terangkan sedetail2nya dia nggak mengerti apa yg aku mawukan n inginkan perubahan dr dia tu..
huh bepeluh2 aku explain n lecture dia alih2
gini je jawapannya 'da la tu syg,abg ngaku salah abg,,sorry ye'
adeii itu udah lapuk la honey..
alih2 sama answer gak

bilanya akn ada perubahan klo gitu jadinya..
problem masalah tol la cintun2 neh..
serabutttttttttt sgtttt..
tmbah aku mmg ssh nk surrender
slagi aku tak dpt apa yg aku mawukan slagi tu aku tak puas ati..
ntah2 sbb keperangaian aku neh kot yg wat dia wat2 tak paham kn..

tp tak jugak aku bleh d katakan sorg yg jenis sgt menjaga ati n perasaan dia ni..
itu ngak mugkin sebbnya
korang rasa cne??
apa yg perlu aku buat skrg ni??
aku sgt merasakan yg dia tak amek berat sal aku sgt,
da tu time i need him more he's never be there 4 me..
itukah yg dinmakan pakwe???

smpai la satu tahap bila sebesar mana pn problem yg aku ada
aku tak ingin lagsg nk share dgn dia
sbbnya dia lagsg tak dpt meringakn problem aku
dia bkn pendengar yg baik
aku sgt frust :-(
bia tak de pakwe pn x pa klo gitu jdknya..
ntahlah..
keserabutan tahap cipan tenuk n cipanzi sgt..
kpd yg penah melalui peglaman yg aku alami skrg
share2 la dgn aku ye..
TQ
nite sume...

p/s:aku arap aku mimpi jpe raksasa blh la aku belwan dgn raksasa sbb aku tgh geram mybe raksasa pn kalah belwn dgn aku kn..

4 comments:

  1. ingat kan shira je yg ada problem tu...hahaha tak sngka toora pun rasa...tp alhmdllah my boy is a good listener cume dia ske pndang ringan pd sume perkara...tu yg wat shira geram sgt...tak pela kita sama2 melawan dugaan bercinta ni yer... a good relationship needs give and take..harap2 pjg la jodoh kita dgn psgan msg2.... =)

    ReplyDelete
  2. emm..tu la pasai..dia dgr tp dia x dpt nk release sgala prob tora..adeii tu yg wat lg tension..yg kena discuss together2 la bia msg2 jelas pe yg x puas ati kn..arap2 jodoh pjg la..cm mls nk becinta pn ada..huh..

    ReplyDelete
  3. ahmad jo: hihi mmg slalu org ckp cmtu le..cinta itu buta cinta itu x buta x dak ka??=p

    ReplyDelete

sesi ramah mesra jgn malu jgn segan yer