Friday, August 28, 2009

!! KiNi AkU D TinGgALkAN !!

betapa sadis pedih dan pilunya ati ini kerana DITINGGALKAN entah kenapa kalian tega sungguh meninggalkan diri ini.. apa salah aku sehingga d perlakukan begini..sggh aku tdk sangka sampai begini KETEGAAN kalian..haha..
merapu pe minah sorg neh..
sbnrnya aku

dedikasikan N3 aku kali neh
special for my

BELOVE
D HOUSEMATE..CAMNI LA!!,, UMICIT,,
BARAKUD,,IMAMOK,,CICICOS

Sbnrnya kan umah ni sunyi sgt..ni x sampai sehari kalian sume pergi.hihi

nasible..da gak ANEM yg x kemana2 n setia menemani DIRIKU ini hehe..kalo x nangis aku sorg2..dh le 3 ari ditinggalkan tu..mulanya tu mmg plan tergedik2 dh nk ikut KAKAINA ke pahang




TETAPI memandangkan n memikirkan byk lg keje sekolah yg perlu disiapkan aku n anem sebulat suara mengambil keputusan yg sgt berat dgn tidak menjoinkan diri ke umah kak aina di pahang tu..huhu punah ranah n remuk berkecai segala plan nk berjalan di cna tu huhu..cici lak yg n'joy kt cna..x pe la biarkan la apakan daya kita tidak dpt mengelak sgala kesulitan yg timbul secara tdk d undang ini hehe..tp logik n relevant gk
la aku n anem tdk mengikuti rombongan kak aina itu..klo x mmg stress aku dibuatnya sbbnya kena siapkan keja dgn rushnya

pada satu sama nti..huhu
tidak kesanggupan la aku..

tp xpe MOLEK jgk dorang sume blik sbbnya2 adalah:

1) mereka2 akn bwk buah tangan yg byk
2) makanan yg sedap2 gitu
3) bg aku peluang n'joy berdua dgn anem hehe..
4) dpt membwa KCD berjalan2 menemani aku n anem
5) belajar idup berdikari sket jgn arapkan KAK AINA je yg masak hahaa..
tentu kak aina bangga dgn adiknya ni..yg skrg mempunyai kesedaran sivik :-)
6) aman sket kot umah neh..tp asa cm pelik lak umah ni aman..slalu cm org kena histeria je tmbh2 dgr sora cicicos haha..
7) leh KURANGKAN KONTROVERSI N TINGKATKAN PRESTASI hehe..bkn pa mcm2 la ragam housemate2 ku ni..temasuk la aku gak..kjap nangis,,gaduh,,merajuk..poneng den neh :-)

to those people that i've mentioned their name earlier..hope u all enjoy ur holiday yah..but dun forget TOOARE n ANEM kt cni huhu..waiting u all come back here..muahahahahahah..MiSS u :-)

No comments:

Post a Comment

sesi ramah mesra jgn malu jgn segan yer